SIKÇA SORULAN SORULAR

Nasıl sipariş verebilirim?

Dilerseniz internet sitemiz üzerinden kapıda ödeme ya da kredi kartı ile ödeme seçenekleriyle ya da (+90) 850 346 89 71 no.lu Başvuru & Danışma hattımızı arayarak ya da 0549 249 50 19 no.lu whatsapp hattımıza mesaj atarak siparişinizi verebilirsiniz. Dilerseniz ürünlerin altında yer alan “Telefonla Sipariş” butonuna tıklayıp form doldurabilirsiniz. Müşteri İlişkileri sizi en kısa sürede arayarak siparişinizi oluşturacaktır.

Kargom ne zaman elime ulaşır?

Coykozmetik.com.tr’de sipariş teslimat süreleri şehir merkezleri için 1-3 iş günü, ilçelere 4-6 iş günü sürebilmektedir. *Mücbir sebeplerin oluşması halinde kargo teslimat süreleri uzayabilmektedir. Kargonuzla ilgili bir sıkıntı oluşması durumunda (+90) 850 346 89 71 no.lu Başvuru & Danışma hattımızı arayarak destek alabilirsiniz.

Kargomu nasıl takip edebilirim?

Siparişiniz kargoya verildiğinde sistemimize kayıtlı telefon numaranıza MNG Kargo tarafından kargo takip numarası ve siparişinizin planlanan teslim tarihini içeren bir sms gönderilecektir. Sms içerisinde yer alan kargo takip numarasına tıkladığınızda kargonuzun durumunu görüntüleyebilirsiniz. Ayrıca Hesabım bölümünde yer alan Siparişlerim kısmında “Kargom Nerede” butonuna tıklayarak da siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz.

Kargo ücreti ne kadar?

Kargo ücreti 10 TL'dir. Bazı ürünlerimiz kargo ücretsiz olarak satışa sunulmaktadır.

Aldığım ürünleri iade edebilir miyim?

Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 15 gün içerisinde aldığınız ürünlerden memnun kalmamanız halinde koşulsuz şartsız ürün iadesi yapabilirsiniz. 15 günü aşan sürelerde iade mümkün olmamaktadır. Aşağıda yer alan kriterler çerçevesinde, ürün/ürünlerin iadesini sağlayabilirsiniz.

-Hesabım sayfasında yer alan “İade Taleplerim” sayfasına girerek hangi siparişinizi iptal etmek isterseniz o siparişe ilişkin iade talebi oluşturunuz.

-İade edeceğiniz ürünü, faturası ile birlikte MNG Kargo ile göndermenizi rica ederiz. İadenizin bize daha sağlıklı ulaşması için gönderinizi Coy Kozmetik anlaşması üzerinden yaptığınızdan emin olunuz.

-Coy Kozmetik tarafından gerçekleştirilen kampanya süresince alınan ürünlerde iade talebi kabul edilmemektedir.

-İadenizi gönderdikten sonra, gerekli olması halinde sizden MNG Kargoya ait gönderi kodunuz talep edilebilir. Sorun yaşamamanız adına, gönderi kodunuzu lütfen saklayınız.

-Kapıda ödeme işlemlerinin iadesinde faturanıza ek olarak Banka Hesap bilgilerinizi (Hesap Sahibi adı Soyadı ve IBAN Numarası) bize iletmeyi unutmayınız.

İade bedeli, ürünlerin tarafımıza ulaştığı andan itibaren, iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra, kredi kartınıza aktarılmaktadır. Bankanıza bağlı olarak iadenizi kredi kartınızda görmeniz, birkaç gün sürebilir.

İade Adresi:

Coy Kozmetik Canan YÜCEL

Kurtuluş Mah. 64013 Sk. Taşlı Apt. Kat:1 No:6 Seyhan/Adana

Aldığım ürünü değiştirebilir miyim?

Aldığınız ürünleri değiştirmek isterseniz Aldığım ürünleri iade edebilir miyim? başlığı altındaki iade işlemlerini yapmanız gerekmektedir. İade işlemi sonuçlanınca istediğiniz ürünü yeniden sipariş verebilirsiniz.

Siparişimi iptal edebilir miyim?

Statüsü “Ön Sipariş” olarak görünen siparişlerinizi Hesabım bölümünde yer alan Siparişler kısmından siparişinizi seçtikten sonra kolaylıkla iptal edebilirsiniz. Siparişiniz “Onaylandı” , “Paketleniyor” , “Kargoya Verildi” gibi statülere alınmışsa “Siparişi İptal Et” butonuna tıkladığınızda sizi iade talebi yapmak için yönlendirecektir. Yönlendirildiğiniz sayfadan iade talebi oluşturabilirsiniz.

Sipariş adresimi değiştirebilir miyim? Verdiğim siparişleri birleştirebilir miyim?

Sipariş adres değişikliği ve sepet birleştirmelerinde sipariş verdiğiniz gün saat 15:00’a kadar yapabilirsiniz. (+90) 850 346 89 71 no.lu Başvuru & Danışma hattımızı arayarak değişiklik isteklerinizi iletebilirsiniz.